April 10, 2012

A venit primavara?

Dupa somnul de amiaza, a iesit afara sa-si întinda ciolanele amortite. Fiind foarte "sportiv", face putina gimnastica. Adica îsi întinde piciorul drept din spate, apoi pe cel stîng, ridica fundul în sus si îsi întinde picioarele din fata, apoi casca precum regele pisicilor. Gata! ... dupa care se trînteste în iarba si se culca mai departe. Înca e racoare, dupa ninsoarea de la sfîrsit de saptamîna, dar soarele îsi face jobul, încalzindu-ne olecuta pieile si balna, asa ca am putut iesi la o sesiune foto pe terasa.
Bineînteles ca în momentul în care m-a vazut cu aparatul mi-a întors spatele, a vrut s-o taie chiar, dar l-am ademenit cu jucarii. Bancuta i-am cumparat-o cadou de ziua lui de nastere. Da, stiu, chiar mi-a zis mama, sa nu mai spun cuiva ca i-am luat cadou motanului, de aniversare! Dar mie nu-mi pasa ce crede lumea, si nici macar ce crede mama despre asta :D




A trebuit sa scot la interval chiar si cadoul de Paste, pentru a-l urni din loc pe flocosul puturos!







Undita l-a tentat mai mult decît soarecul, asa ca a coborît si s-a luptat cu iepurasul spînzurat!

"Atacheeeee!"



"Si l-am prins!"



"Acu' îl musc de mi se încreteste nasu'!"



"Hmmm, a ce miroase?"



"O fi tras vreo besinuta!? Pentru asta îl iepuresc!"



"Îmi arat coltii... de jos, ca sus nu potriveste simetria." :)



"Soricila e la rînd! Mmmm, si asta miroase de m-adoarme! Dar îmi place!"



"Nici nu va dati seama ce crize de placere îmi provoaca soricelul asta cu valeriana.
Mi-l frec de cap, vreau sa miros si eu ca el! "



"Na bun, hai ca va arat si coltul de sus, cel care a mai ramas,  
si cu care stiu sa vînez pasari, mai bine decît cînd aveam doi!"



"Destula gimnastica! Mi-e somn! Pa!"



Iepurasul spînzurat :D


8 comments:

  1. Oooo...ce dulceatã de pisicutz! pupic pe botisorul lui drag:)
    Tigrutull meu nu mai are chef de joacã, dar in schimb e mare gurmand, trebuie sã îi cumpãr bunãtãti:)

    ReplyDelete
  2. lumea care"zice"sa-si vada de treaba ei sa nu zic altceva...merita si ei ceva de pasti si ortodox si catolic!pupici la pisici!mirela

    ReplyDelete
  3. Am vazut pozele si FB.
    Sunt fantastice, la fel ca si matzoiul :))
    Alintat mai este :))cine mai primeste o bancuta asa frumoasa de ziua lui? :))
    Maya, ai si o gradina de vis.
    Foarte frumoasa!

    ReplyDelete
  4. Ramona, Mike vrea doar crontanele, asa ca mai primeste cîte o jucarie... sa se mai miste si el olecuta :D

    ReplyDelete
  5. Nataly, merci. În gradina mea de vis a cam înghetat... si bineînteles ca mi-a distrus multe flori, proaspat plantate. Asta este, noi sa fim sanatosi, ca flori sînt destule :D

    ReplyDelete
  6. Nu ma mai satur sa privesc pozele , Mike e superb , dar nici florile si nici bancuta nu sunt mai prejos !! ;)

    ReplyDelete