November 07, 2012

Can-Can

In afara de somn de voie printre perne, pe sub paturici, printre plapume, pe noi, sub noi, unu peste celalalt, nu prea mai fac nimic baietii mei. A venit frigul. E întuneric. Ploua. Ce poate face o felina pe timpul asta în care nu se da nici cîinele afara? :D
Can-Can, în cazul în care va întrebati ce-o fi, este ata din care tricotez fularul din imagine. De fapt fotografiam "stricuiala" , dar Sam, cum vrea sa stie tot, a participat pe post de asistent care si-a pierdut nuca.

Unde esti? 
 

Ahaaaaa, aici erai?

 

Nu, nu stircam fularul! 

 

Nu, nu :D 
 
 

 Dormitam precum... doi pisoi :D

 

3 comments:

  1. Ce dragalasi sunt!mi-a fost dor de ei!mirela

    ReplyDelete
  2. Pufosenii,chiar ca vor sta sãraci in casa, si la noi a plouat iar ei au dormit de m-am speriat ca or fi bolnavi. Unul din ei chiar doarme cu cãtelul, chiar mananca impreunã.

    ReplyDelete
  3. Ce viata pisiceasca duc...Sunt ca doi printisori :)
    Faina ata pt fular, super interesanta.
    S-ar putea sa mi se (re)deschida si mie apetitul cu tricotatul/crosetatul.Desi rareori am finalizat treburile la capitolul asta ...

    ReplyDelete