June 25, 2012

To be or not to be, that is the question...

Ma gîndeam ca-i arde una! Totusi s-a abtinut. Big Boy Mike, este un educat :D . Samulici, e un golan raut si obraznic foc. I-a înhatat coada cu dintii si ghearele, în joaca bineînteles, dar Mike nu prea i-a gustat gluma, iar Sam se facea ca ploua. Adevarul e, ca el nu prea stie sa se joace decît nebuneste si este înca nesigur... fac bine, nu fac?... În mare, îl respecta pe Mike, dar cîteodata îl depasesc hormonii tineri si zburdalnici, si-i mai sare sefului în cap. Din cauza asta, Sam, mai primeste cîte una peste ceafa de la Mike :)


"Baaaah! Termina odata!"
"Eu? Da' ce-am facut? N-am facut nimic, nici nu am fost aici cînd s-a întîmplat.
S-a întîmplat ceva? Nici nu stiu despre ce este vorba, eu sînt un cuminte si jumatate!"

13 comments:

  1. Poza asta e de pus in rama :))

    ReplyDelete
  2. Dragul de Sam el e tot intr-o joaca!sper sa nu-l abtiguie prea tare!pupici la pisici,mirela!

    ReplyDelete
  3. scrie mai des Maya...va iubesc tare de tot :*
    tam.

    ReplyDelete
  4. imi place "noul look"al blogului!pupici la pisici!mirela

    ReplyDelete
  5. Dorina, da, pricirea aia lui Mikiduta! :D

    ReplyDelete
  6. Mirela, da, sam nu se mai opreste... e mereu pe duracell :))

    ReplyDelete
  7. Tam? Tamara sau altfel? Multumesc ca ne iubesti. As scrie mai des, dar nu vreau sa zapacesc lumea :)

    ReplyDelete
  8. Mirela, eu nu-s prea multumita, si o sa-l schimb curînd :)

    ReplyDelete
  9. da Maya..tam de la tamara...acea tamara...
    asaaaa...Sam este un dulcisor..si ma bucur atat de tare ca il aveti si ma bucur atat de tare ca va are si ma bucur pentru fiecare pozuca si rand pe care-l scrii.. ptr.ca am senzatia...ca stiu si simt mai mult decat ce vad si citesc.
    de cate ori ma uit la Norocel al meu,ceva din povestea voastra ma atinge frumos.
    ma inclin in fata voastra siii...dau un nasuc pisicesc inimioarelor tale.
    ce siropos....:))...dar stiu ca numai cine simte la fel intelege.
    tam.

    ReplyDelete
  10. Pisicoasele siropoasele :)
    (Noi sa fim sanatoasi, bi-cu patrupezi cu tot. Cei care nu înteleg. Treaba lor. Nu stiu ce pierd :D )

    ReplyDelete
  11. Maya , nu ma mai satur sa citesc si sa privesc , motanii sunt superbi , pozele la fel , iar gardina , magnifica !!!! Felicitari ptr tot !!!! <3

    ReplyDelete