July 29, 2012

All Quiet on the Southern Front

Baietii mei au primit pom nou si cîteva jucarele. Lui Sam îi place mult. Îsi ascute ghearele de el, de parca vrea sa si le smulga din radacini... totusi înca îi place si canapeaua, asa ca am acopertit-o putin. Poate se dezobisnuieste ( dream on...) . Acoperita nu i-o mai place deloc, asa ca cerceteaza fiecare colt pîna gaseste un loc neacoperit, pentru a-si ascuti gherutele
Mike s-a uitat în cosmelie, si da, încape înauntru, dar nu doarme acolo si nici nu-si ascute ghearele de pom, pentru ca o face afara, pe trunchiul destinat gerutelor pisicesti... sau pe pomi. Pe asta din casa, se urca sus pe placa mai mare si sta ca pe divan, se relaxeaza. Am avut poza si cu el acolo, dar am pierdut-o. Fac eu alta.

Sam, în actiune!







Mike, tot în actiune. Actiunea lui preferata! Gradinaritul
Cu coada îmi stergea obiectivul. 



Apoi a cercetat legumaraia si a pupat-o,
dupa care m-a lasat sa pozez cosul, ca deja se întuneca si orbecaiam. 



Aha..., da, îhi... ce spuneai?



Nu ma intereseaza...





Pisoiul asta e nascut pentru frumusete, moliciune, liniste, comoditate, leneveala, libertate, natura, "culoare", aer si dragoste infinita. Doarme în tuia, sub tufele bujorilor, în melisa/lamîita... pe iarba mare si pe pamanînt fierbinte, uscat... în natura.
Sam este total diferit. Se da de pamînt, sare din copaci, se loveste la labe, schioapata, se catara pe vita de vie, rupe strugurii, nici cînd doarme nu are liniste, chiar miauna în somn si se trezeste des, pîna adoarme dus. Singura chestie comuna cu Mike... nu se satura de dragaleala si pupaceli. Cu toate ca au caractere total diferite, petrec destul timp împreuna. Se joaca de-a trînta cu mare placere, se plimba împreuna prin jurul casei si dorm pe masa-pe terasa, privind ploaia. Romantic, nu?
 

6 comments:

  1. Sunt de pus in rama...pisici Dvs.!minunati...si pozele foarte deeee profesionist!pupici!mirela

    ReplyDelete
  2. Maya , ar trebui sa pozez si eu jucariile lui Vuvu ptr ascutit gherute , sunt distruse !!!!! ... dar macar el nu-si ascute gherutele pe canapele asa cum face mosul de Ciurry !!! :(((
    Si Sam si Mike sunt doi motani superbi si fffff norocosi ca va au pe voi , se vede cat de mult ii iubiti !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iar noi sîntem norocosi ca-i avem pe ei :)
      Te pup, draga mea!

      Delete
  3. Ce dragalasi imi sunt!!!
    Si ce-mi place cum ii prezinti tu , Maya.
    Mereu citesc cu drag si interes postarile cu ei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea am eu timp de scris povesti, dar ma bucur ca treci sai vezi. Te pup!

      Delete