July 06, 2012

Siesta

Mike, acolo unde se simte cel mai bine. Între flori, la umbra ciresului.
L-am mîngîiat c-o calendula galbena pîna a adormit.



Inhaleaza practic, orice floare. Finutul lu' mama katzen-smilies-0001.gif von smiliesuche.de



El dormea bine merci, pe mine deja ma ciupeau furnicile de fund...



Am vrut sa-i pun floarea dupa ureche, sa-i fac o poza, dar s-a trezit speriat :D
Am deranjat sarmanu' baiat, dar m-a iertat :)


Cum se doarme în cos. Sam, somnicul de dupa masa http://smiliestation.de/smileys/Kaos/26.gif



Lesin de somn. Înca n-ai plecat?



Bun, mai una...



... si înca una, dar vezi ca deja îmi dau urechile pe spate!
Chiar daca nu clipesc, nu înseamna ca nu te vad! :D

10 comments:

  1. ce scumpi sunt!adorabili ...dar si fotograful....mai bine zis fotografa...face niste poze de profesionist!pupici la pisici,mirela

    ReplyDelete
  2. Ce frumuseti!!!imi aduc aminte de Tigrutul meu...nu stiu ce e cu el, mi-a dispãrut de aproape 2 luni, eu cred ca mi la luat cineva...acum am ramas numai cu Jackisor si cumnata mi-a adus de curand un pisi, sau imprietenit deja, dorm amandoi in cosulet:)

    ReplyDelete
  3. Doamne ce poze...pot sa pup putin laptopul?...:))

    multumesc Maya...
    .
    .
    .
    :*
    tam care munceste la deschiderea unui id...:-j....

    ReplyDelete
  4. Ce norocoasa esti ca ii ai langa tine.
    Mi-e dor si mie de o ''potaie'' dar nu stiu cand imi voi putea lua unul.

    ReplyDelete
  5. Ramona, misto ca s-au lipit asa de repede. Asta depinde si de firea lor. Mike s-a iubit cu Felix enorm, dar Felix era prea macho pentru îmbratisari. El accepta doar asa... un cap pe cur sau pe-o labuta, pe coada... atingeri de picioare. Ma refer în ceea ce priveste somnicul unul lînga celalalt. Doar atingeri, nu îmbratisari =))

    ReplyDelete
  6. Tam, pupa-l :)
    Te pup si eu la rîndul meu, iar tu pupa mustacioarele Norocelului! :*

    ReplyDelete
  7. Bucate apetisante, un dracsor sau îngeras de felina, face bine la suflet. Deci e bun oricînd :)

    ReplyDelete
  8. Superb !!!! Parca-l vad pe Vuvutz , doar ca el e un tigrat putin mai roscovan , dar la fel de nazdravan !!! :)

    ReplyDelete
  9. Si Mike e mai roscovan acum, în vara. În iarna e tarcat ciocolatiu. Sam e caffè latte :D

    ReplyDelete