April 24, 2010

Lil Evil

Lil dracshor,sau cum îl mai alintam Ci-Ci,a început iar sa doarma la noi de vreo cîteva zile.
Dar cum spuneam,peste zi vine doar scurt foarte de dimineata,si pîna noaptea la 1-2-3 nu îl mai vad.Vine extrem de rupt.Nu-mi pot da seama ce face.Sînt curioasa cît sta la casa lui.Pentru ca dupa cît e de obosit,pare ca umbla foarte mult toata ziua.Noaptea doarme,de poti sa-l muti de colo-colo.Azi noapte nu am avut somn.Cîndva înainte de 3 ma apasa de la atîta lubenita ,si în trecere l-am vazut si pe amarîtul de Berry,lipit de canapea.Nici nu m-a simtit/auzit...
L-am mîngîiat pe ochisori si caput.Atita s-a mai întins si dezmierdat,apoi mi-a lins toate degetele,le-a mestecat..si în timpul asta mai adormea cu ele în gura.Serios!Eu asa pisic epuizat nu am vazut.Dupa vreun sfert de ora de dragaleli adormite,am luat camera si l-am blitzuit la nimereala,pe întuneric.


Va pun fotografiile de la sesiunea foto de la ore tîrzii,sau timpurii... :D


Ma gîndeam ca o sa se supere,dar era atit de ametit,ca a stat la pozat.
Se uita bezmetic la mine.



Apoi a început a se spala, tot adormea între timp,dar se trezea de la blitzul meu.



A început sa se spele mai cu zori...






dar cum spuneam,nu prea tinea limba cu el...adormea si ea :D
I-am întins mîna,si el a început sa se dragaleasca de ea.








Apoi s-a lasat pe spate si a adormit cu caputul în palma mea...
din pacate nu am mai putut sta nici eu,ca ma lovise somnul.



Mi-am retras usor mîna de sub capul mustaciosului.




...iar el a picat mai departe la datorie,ca un erou venit din razboi.




O alta zi,cîndva într-o seara mai racoroasa,micutul Berry s-a culcat cu capul pe fierul de calcat,care mai era înca putin caldut.Coltul ala de canapea,e locul lui preferat de dormit.


M-a simtit,si s-a bucurat...stia ca vine si un masaj dupa fotografiat :)


No comments:

Post a Comment